do kasy suma: 0,00 zł
FAQ


Chcę coś zamówić i poszukuję odpowiedzi


1. Jak złożyć zamówienie ? 
 Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez PayPal, płatności24, blik lub bezpośrednio na nasze konto bankowe. Numer konta oraz dane zostaną przesłane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.

2.Jaki jest czas dostawy ?
Ponad 80% paczek dociera na miejsce przed upływem trzech tygodni. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika w każdym przypadku nie dłużej niż 49 dni roboczych.

3.Czy wysyłka jest ZAWSZE darmowa ? 
Dostawa na terytorium Polski jest zawsze darmowa.

4. Skąd pochodzą produkty ? 
Produkty wysyłane są przez naszych Partnerów spoza granic Unii Europejskiej. 
 

Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć

1.Kiedy otrzymam swoje zamówienie ? 
Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 2-3 tygodni. Paczki wysyła nasz Partner z Azji. Dlatego zanim paczka dotrze w Twoje ręce, pokonuje tysiące kilometrów. Ze względu na możliwe opóźnienia po stronie przewoźnika maksymalny czas dostawy, to 49 dni roboczych. 

2. Zamówiłem kilka produktów , a otrzymałem jeden. 
Jeżeli zamówiłeś kilka produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem do Ciebie dotrą. 

3. Minęły 3 tygodnie, a produkt nadal nie dotarł. 
Maksymalny czas dostawy to 49 dni roboczych. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.

4. Chcę dokonać zwrotu 
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni. Aby uzyskać szczegółowe informację skontaktuj się z nami. 
https://www.dybcia.pl/pl/i/Informacja-o-prawie-odstapienia-od-umowy/15



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium